Treningstider 2014

Tirsdag:

17.30-20.00 Klasse 2-3 nivå
20.00-21.15 Klasse 1 + NIVÅ 1*
21.15-22.00 Nybegynnere

* Nivå 1 betyr at hunden kunne ALLE hindere og være klar for å gå hele kombinasjoner.

Fredag:
18.00 - utover: Fellestrening nybegynnere og videregående

Søndag:

13.00-17.00: Videregående konkurransetrening / evt. uof.cup'er (siste søndag i mnd. konkurranserettet trening for alle nivå. Men hunden må kunne ALLE hindere)












søndag 12. september 2010

Baner fra Line Coucherons handlingkurs på Varden nå i helgen

Nå må jeg innrømme at jeg ikke husker helt rekkefølgen på banene jeg har lagt ut under her. Jeg tror også at det har forekommet noen moderasjoner underveis, iaf for den gjengen av oss som ikke hadde slalom og felt i "boks". Dessuten lurer jeg på om vi virkelig var igjennom så mange baner på lørdagen??

LØRDAGENS BANER:








SØNDAGENS BANER:






Samtlige baner er laget av Line Coucheron.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar